Time for a little adventure #challenge

by - hétfő, január 23, 2017

       
Eleget téve az év elején kitűzött célomnak, miszerint idén megpróbálok teljesíteni 3 kihívást, rögtön szembe is jött velem egy "lehetőség": infóra azt a feladatot kaptuk, hogy készítsünk egy nagyjából 12 perces videót bármilyen témában. A legtöbben történetet alkottak, azonban én szerettem volna valami mást kitalálni, így jött a kihívás ötlete.

Régebben több cikket is olvastam, amelyek a környezetünk felfedezésének módjával foglalkoztak, ezt egy kicsit továbbgondolva állítottam össze magamnak magát a kihívást. Az ebből összerakott videóm egyébként a teljesítés menetéről szól amolyan vlogszerűen, de azt inkább nem mutatom meg. :)

A challenge lényege egyébként, ahogy már említettem, a környezetünk felfedezése, célja pedig, hogy nyitottabb szemmel járjunk a világban és próbáljuk meg észrevenni az apró részleteket. Mindössze annyit kell tenni, hogy a kapott listán szereplő dolgokat lefotózzuk.

Én ezt a listát (állítottam össze magamnak) kaptam:

1. ablak
2. csatornafedő
3. ajtó
4. fenyőfa
5. telefonfülke
6. pad
7. logó
8. lépcsősor
9. emléktábla
10. állat

Egy kis zeneajánló, avagy főleg ezeket hallgattam közben (a heavy metal és hard rock zenéimről majd később):


Ed Sheeran - Shape of You


Bastille - Good Grief


Rag'n'Bone Man - Human
    
1. ABLAK
   
2. CSATORNAFEDŐ
    
3. AJTÓ
   
4. FENYŐFA
    
5. TELEFONFÜLKE
    
6. PAD
   
7. LOGÓ
    
8. LÉPCSŐSOR
    
9. EMLÉKTÁBLA
   
10. ÁLLAT
    
+1 CUKISÁG
(egy kis önreklám és örömködés: ez lett a legnépszerűbb képem Instagramon)

Az utolsó lépése a kihívásnak, hogy én is írjak egy saját listát a következő embernek. Ezt ide is kiírom, szóval akinek van kedve, nyugodtan csinálja meg a kihívást! :) Ha nem nagy kérés, előtte viszont dobjatok egy kommentet, hogy tudjam, jó ötlet volt, illetve ha írtok róla, a bejegyzést is szívesen elolvasom!

1. óra
2. zászló
3. utcatábla
4. kerítés
5. felhő
6. tető
7. postaláda
8. rendszámtábla
9. utcai lámpa
10. valami, ami nem illik oda

Nem mellesleg ez a bejegyzés egy kis kezdeményezés keretében is készült, amit Réka indított: ezen a héten minden résztvevő ír egy posztot valamilyen programról,tehát amolyan élménybeszámolót valamilyen érdekes eseményről. Mindenképpen kukkantsatok be a többiekhez is. :)

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Jól látom, hogy ezek veszprémi képek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, bár ezt ennyire nem szerettem volna kihangsúlyozni... :)

      Törlés
  2. Nagyon jó ötlet ez a kihívás és szuperek lettek a képeid! :) Szerintem én is megpróbálkozom megcsinálni a kihívást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon örülök neki, esetleg ha írsz róla, kíváncsi lennék az eredményre. ^^

      Törlés
  3. Te jó ég, amikor azt hiszem, hogy a egész napom semmit sem ér, feljövök ide, és ez fogad... köszönöm:)
    Biztos, hogy megcsinálom, nagyon tetszik (amint kész lesz, meg is doblak egy linkkel)*-*
    Apropó, volt egy történetet blogod, azt hiszem, a franci kert (remélem, nem mondok nagy hülyeséget), nem olvastam, de elmentettem későbbre, most viszont nem találom, Kitörölted?:o
    További nagyon szép napot!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, de aranyos vagy ♥ :3 Várom már!
      Igen, kitöröltem, mert valami nem volt jó a designnal és le is maradtam a részekkel, szóval inkább idén nyáron folytatom (A francia kert egyébként). :)
      De wattpadon van egy-két rész, ha érdekel, viszont most nem írom: https://www.wattpad.com/story/77797473-a-francia-kert

      Törlés
  4. Küldetés teljesítve: https://elmenykepek.wordpress.com/2017/01/25/fenykepezos-kihivas/

    VálaszTörlés
  5. Ha jobb idő lesz, megyek és megcsinálom!

    VálaszTörlés